Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine MOIRAI so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletno trgovino MOIRAI (v nadaljevanju »trgovina« ali »MOIRAI«) upravlja podjetje Posredništvo pri prodaji, Gregor Bubanj s.p., Ribče 49, 1281 Kresnice (v nadaljevanju »ponudnik«).

Obiskovalec ob registraciji v trgovino MOIRAI, uporabi uporabniško ime, ki je dejansko njegov elektronski naslov ter geslo, ki si ga izbere ob postopku registracije. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Kontaktni podatki podjetja:

  • Ime podjetja: Posredništvo pri prodaji, Gregor Bubanj s.p.

  • Ulica: Ribče 49

  • Poštna številka: 1281

  • Kraj: Kresnice

  • Država: Slovenija

  • Telefonska številka: 040-781-999

  • Spletna stran: www.moirai.si

  • E-mail naslov: info@moirai.si

Podatki o podjetju:

  • TRR: 0201 1026 1255 934

  • IBAN: SI56 0201 1026 1255 934  (Nova Ljubljanska Banka – NLB)

  • SVIFT/BIC: LJBASI2X

  • Matična številka: 6731627000

  • Davčna številka: 41403070

  • Zavezanec za DDV: Ne

  • Pravno organizacijska oblika: Samostojni podjetnik (s.p.)

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)

  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)

  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)

  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku)

  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)

  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza, način plačila in dostave

  • način plačila in dostave

  • časovno veljavnost ponudbe

  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop

  • pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

CENE IZDELKOV IN AŽURNOST PODATKOV

  • Cene izdelkov in dostave (poštnine) so v evrih (EUR). Naročilo (pogodba) se sklepa v slovenskem jeziku. Cene veljajo na dan naročila. Pridržujemo si pravico do spremembe cenika brez predhodne najave.

  • Nismo davčni zavezanci – DDV ni obračunan na podlagi 1.točke 94.člena ZDDV-1.

  • Redna cena velja za vse uporabnike trgovine. Registracija je možna tudi med postopkom nakupa. Akcijske cene za artikle v akciji veljajo do datuma označenega na strani s predstavitvijo artikla, v nasprotnem primeru pa do odprodaje zalog.

  • Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila, pod spodaj navedenimi pogoji.

  • Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o dejanskem izračunu/predračunu opravljenega nakupa). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Originalen račun prejme kupec skupaj s pošiljko.

  • Ponudnik skuša čim bolje skrbeti ter zagotavljati ažurnost in pravilnost podatkov, ki so navedeni na spletni strani. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, dobavni rok in cena spreminjajo. Tako obstaja možnost, da ponudnik ne utegne sočasno s spremembo popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru se kupca obvesti o spremembah ter omogoči odstop od nakupa ali zamenjavo naročenega artikla. V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

  • V primeru nepredvidene spremembe cen določenega izdelka ali nezmožnosti dobave, si ponudnik pridržuje pravico odstopa od pogodbe.

  • Letak – navodilo o obvezni izdaji in shranjevanju računa je na povezavi:                                                 Vklopi razum – Zahtevaj račun

NAROČANJE

  • Naročanje poteka prek interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Uporabnik izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini. S prijavo v spletno trgovino uporabnik soglaša z uporabo osebnih podatkov za uspešno sklenitev pogodbe in njeno izpolnjevanje (izdaja računa, dostava itd..).

  • Uporabnik lahko v času naročanja v vsakem trenutku preveri, katere izdelke si je do tega trenutka izbral in sicer v njegovi košarici. Le-ta je vidna v zgornjem desnem kotu. Pred oddajo naročila je uporabniku omogočen pregled celotne vsebine naročila, vključno s količino in ceno ter popravek morebitnih napak. Šele s potrditvijo te izbire bo naročilo dejansko posredovano.

  • Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral.

  • O morebitni spremembi naročila oz. preklica, mora kupec o tem ponudnika obvestiti na email naslov info@moirai.si, kjer mora navesti tudi ID naročila, ki je omenjena v predračunu, ki ga kupec prejme po elektronski pošti.

  • Ponudnik v obljubljenem roku blago diskretno zapakira in odpošlje. S pogoji poslovanja zajemajo tudi predstavitev politike ponudnika glede vračanja blaga in kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi ali primeru pritožbe.

POSTOPEK NAKUPA

  • s klikom na gumb “Dodaj v košarico” artikel dodate na seznam vašega naročila

  • izdelek iz košarice lahko odstranite s klikom na gumb “X”

  • ob spremembi količine izdelka kliknete na gumb “posodobi košarico”

  • v primeru uporabe kode ugodnosti, le to vpišete v za to namenjeno okence

  • po pregledu košarice, kliknete na gumb “naprej na naročilo”

  • preverite in/ali dopolnite svoje podatke

  • izberete način plačila in kliknete “Zaključi nakup ali nadaljuj”

  • s klikom na gumb “potrdi naročilo”, oddate naročilo, ki ga ni več mogoče spremeniti

  • na vaš navedeni elektronski naslov boste prejeli avtomatsko generiran izpis naročila

  • po preteku dveh ur od sprejema naročila, vendar največ v 24-ih urah, ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Pri naročilu izdelkov, ki niso na zalogi ob nakupu, vendar jih je možno naročiti, si ponudnik pridržuje pravico zahtevati plačilo v naprej.

  • Ponudnik si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.

  • Ob potrditvi naročila je pogodba o nakupu naročenih izdelkov med kupcem in ponudnikom na tej stopnji sklenjena.

NAČIN PLAČILA

Ponudnik omogoča kupcu plačilo naročenih izdelkov po povzetju z gotovino (plačilo po povzetju – le v Sloveniji), plačilo prek Paypal-a oz. podprte plačilne kartice ali neposredno bančno transakcijo na TRR ponudnika.

  • Plačilo po povzetju V primeru plačila po povzetju kupec poštnemu uslužbencu oz. dostavljavcu ob prevzemu paketa izroči gotovino. Le-ta za kupca izvrši plačilo posebne položnice, pri čemer kupec plača provizijo po veljavnem ceniku Pošte Slovenije.

  • Plačilo prek neposredne bančne transakcijeV primeru plačila prek neposredne bančne transakcije kupec plačilo poravna na ponudnikov bančni račun. Ob plačilu se kot referenco navede ID naročila. Blago je, s strani ponudnika,nemudoma odposlano po prejetju plačila.

  • Plačilo prek PayPal-a V primeru plačila prek Paypal metode oz. s podprtimi plačilnimi karticami je potrebno le slediti prikazanim navodilom, ki so del postopka.

STROŠKI IN NAČIN DOSTAVE

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku. Če ima ponudnik naročen izdelek na zalogi, ga bo kupcu dostavil najkasneje v treh delovnih dneh, vendar pa je pošiljka običajno dostavljena že naslednji dan. Dostava izven Slovenije lahko traja do 14 dni. V primeru, da izdelka ni na zalogi in ga je potebno izdelati ali predelati bo izdelek kupcu dostavljen v skladu z dogovorom med kupcem in ponudnikom. Strošek dostave je ovrednoten glede na skupno težo naročila (od 0-100g = 3,30€, od 100-250g = 3,50€, od 250-500g = 3,80€, od 500-1000g = 4,50€ in od 1000-2000g = 7,00€).

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA

  • V skladu z določili 43.člena ZVPot (Ur.l. RS št.98/2004, 126/2007) ima kupec pravico, da v 14-ih dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči (na kontaktni e-naslov info@moirai.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

  • Prejeto blago mora potrošnik vrniti nerabljeno, nepoškodovano, s pripetimi originalnimi etiketami in v nespremenjeni količini, zavito v originalni embalaži razen, če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.

  • Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja.

  • Naslov za vračilo blaga ponudniku je Gregor Bubanj s.p., Ribče 49, 1281 Kresnice, Slovenija.

  • Pošiljk z odkupnino ponudnik brez poprejšnjega dogovora ne sprejema.

  • Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga le v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. V nasprotnem potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga v skladu z 8. odstavkom 43/d čl. ZVPot, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

  • Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.

  • Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo. Vaše zahtevke za vračilo blaga bomo v teh primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine ter možnosti, ki nam jih zagotavljajo naši dobavitelji.

STE PREJELI POŠKODOVANO BLAGO? KAJ STORITI?

  • V primeru vidne poškodbe blaga ali embalaže mora biti reklamacija kupca ponudniku ali dostavni službi podana ob prejemu blaga. Kupec takega blaga ni dolžan sprejeti in lahko pošiljko zavrne.

  • V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina, kaže znake odprtja oz. so izdelki v paketu poškodovani, kupec pa je tak paket vseeno prevzel, mora kupec nato sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi ali pri ponudniku. Če sumite, da je poškodba nastala med dostavo izdelka in jo je povzročila prevozna služba, to storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite zapisnik o poškodovani pošiljki. Lahko pa se s poštno enoto, ki vam je izdelek dostavila dogovorite, da vas na domu obišče njihov uslužbenec, ki v vaši prisotnosti izpolni zapisnik o poškodovani pošiljki. Nato za kupca potrebno zamenjavo oziroma ureditev zadeve poskrbi ponudnik. Ponudnik se s kupcem dogovori o ustrezni rešitvi. V primeru poškodb, ki so za kupca sprejemljive in bi kupec tak izdelek zadržal, ponudnik lahko izda finančni dobropis za oceno škode, če pa je poškodba prevelika in za kupca nesprejemljiva, ima kupec seveda pravico do zamenjave izdelka. Skupaj z dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

  • Kupcu priporočamo, da paket pred prevzemom pregleda in preveri vsebino v navzočnosti dostavljača.

REKLAMACIJA

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je ponudnik izrecno obljubil, če je ponudnik poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Kupec lahko blago reklamira v 8-ih dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake. V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V tem primeru si ponudnik pridržuje pravico, da za čas, ko je kupec blago uporabljal, obračuna najemnino po veljavnem ceniku, vendar največ v znesku, za kolikor se je, v času uporabe in zaradi uporabe, artiklu zmanjšala tržna vrednost. Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga na stroške ponudnika in po vnaprejšnjem dogovoru z ponudnikom vrne po pošti. Če želite blago vrniti na naše stroške, se morate o tem dogovoriti z referentom www.moirai.si. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo, če se tega s kupcem nismo izrecno dogovorili!

NEPREVZEM PAKETA

V kolikor kupec naročenih izdelkov, ki so poslani s plačilom po povzetju ne prevzame in so po preteku čakalnega roka na depoju (8-14 dni) vrnjeni na naslov podjetja, se le-to ne šteje kot odstop od pogodbe, saj je slednja še vedno veljavno sklenjena in gre za enostranski nenapovedan odstop kupca od pogodbe. Kupec je po Obligacijskem zakoniku naročen paket dolžan prevzeti in plačati odkupnino. V kolikor kupec paketa ne prevzame s tem dejanjem podjetju povzroča finančno škodo. Vse potencialne kupce pozivamo, da pred oddajo naročila preverijo svoje finančno stanje in, da v primeru nezmožnosti plačila ne naročajo v spletni trgovini.

Kupec je v primeru neprevzema paketa odgovoren za plačilo stroškov pošiljanja in pošiljanja/vračanja artiklov podjetju saj pogodbe – naročila ni prekinil. Stroški neprevzema paketa znašajo 9,00€ (poštnina, stroški pakiranja, stroški embalaže, administrativni stroški). V primeru neprevzema se primer preda pravni službi, ki bo po našem pooblastilu nadalje urejala izplačilo in izterjavo nastalih stroškov in škode. V primeru, da ste naročili blago ter ga nameravali plačati po prevzemu in le tega niste prevzeli, lahko naslednje naročilo dobite samo v primeru če plačate vnaprej in poravnate vse stare obveznosti.

Vsakršno namensko povzročanje škode z naročanjem in neprevzemom naročenega (lažna naročila), se da izslediti in ob sumu na to bomo primer in IP naslov predali odgovornim službam v nadaljno obravnavo kot zlorabo.

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

  • Za opravljanje nakupnega postopka registracija kupca na spletni strani ponudnika ni nujna. Registracijo lahko kupec opravi na spletni strani pod delom prijavi se oz. registracija. Osebni podatki registriranih kupcev bo ponudnik obravnaval zaupno, jih skrbno varoval in v nobenem primeru posredoval tretji osebi, razen če tako določa zakon. Podatki ne bodo nikoli zlorabljeni na kakršen koli način. Ponudnik bo pridobljene podatke uporabljal za nemoteno izvedbo nakupnega postopka, statistično analizo z namenom izboljšanja delovanja spletne strani in izdelkov ter izvajanju promocijskih aktivnosti.

  • Komunikacija z uporabniki: Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

  • Uporabnik se lahko v vsakem trenutku odjavi od oglasnih sporočil na elektronski naslov: info@moirai.si. Željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval. Sms oglasna sporočila, ki jih uporabnik prejme, so zanj brezplačna.

  • Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Ponudnik v te namene uporablja 256-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

PIŠKOTKI

Novi zakon o elektronskih komunikacijah, ZEKom-1, je v slovenski pravni red prenesel spremenjeno direktivo o zasebnosti v elektronskih komunikacijah 2002/58/ES. Odločbe novega zakona se pričnejo uveljavljati z dnem 15.6.2013 in veljajo za vse spletne strani, ki na kakršen koli način za svoje delovanje uporabljajo spletne piškotke in podobne tehnologije. V direktivi je bil spremenjen člen, ki govori o piškotkih in podobnih tehnologijah, s katerimi je mogoče shranjevati informacije ali pridobivati informacije, shranjene na uporabnikovi terminalni opremi (kot je npr. računalnik, mobilna naprava). Uporaba takih tehnologij je po novem mogoča le na podlagi privolitve uporabnika.

Kaj so piškotki?
So male besedilne datoteke, ki jih večina spletnih mest shrani v naprave, s katerimi uporabniki dostopajo do interneta z namenom prepoznavanja posameznih naprav, ki so jih uporabniki uporabili pri dostopu. Njihovo shranjevanje je pod popolnim nadzorom brskalnika, ki ga ima uporabnik – ta lahko shranjevanje piškotkov po želji omeji ali onemogoči. Piškotki niso škodljivi in so vedno časovno omejeni. So temeljnega pomena za zagotavljanje uporabniku prijaznih spletnih storitev. Interakcija med spletnim uporabnikom in spletnim mestom je s pomočjo piškotkov hitrejša in enostavnejša. Z njihovo pomočjo si spletno mesto zapomni posameznikove preference in izkušnje, s tem je prihranjen čas, brskanje po spletnih mestih pa bolj učinkovito in prijazno.

Na spletni strani uporabljamo naslednje piškotke:

  • Piškotki za prijavo uporabnikov

  • Za prijavljanje registriranih uporabnikov na spletni strani uporabljamo piškotek z daljšo življenjsko dobo in svojim uporabnikom s tem omogočamo, da jim prijavnih podatkov ni treba vpisovati vsakič, ko obiščejo našo spletno stran.

  • Piškotek, namenjen analitiki (Google Analytics) za merjenje obiskanosti spletnih strani, ki so na voljo izključno lastniku spletne strani.

  • Spletna stran ne uporablja invazivnih piškotkov, ki bi se uporabljali za zbiranje (in posredovanje) podrobnih podatkov o uporabnikih, oglaševanje, trženje ali v druge namene, ki bi pomenili poseg v zasebnost uporabnikov.

PRAVNO OBVESTILO

Spletna trgovina www.moirai.si in vsi podatki, slike artiklov in grafika prikazani na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.

error: Content is protected !!